<< Klik voor de inhoudsopgave >> Navigatie Werken met de EvenementAssistent > Eigen gegevens aanpassen |
Uw eigen gegevens zoals uw naam, e-mailadres, handtekening of wachtwoord kunt u eenvoudig wijzigen. Hier bespreken we hoe u dat doet.
Eigen gegevens aanpassen
Zo past u uw eigen gegevens aan:
Stap |
Handeling |
1 |
Klik in het menu Links op “Beheer” en dan op “Mijn gegevens”. |
2 |
Wijzig de gegevens naar keuze. |
3 |
In het onderdeel “Handtekening” kunt u een tekst opnemen die standaard onder elk bericht komt te staan dat u maakt. Bij het onderdeel "Altijd inzage organisator toestaan" kunt u aangeven of uw berichten óók zichtbaar mogen zijn voor evenementenmakers. Zie voor meer info "Inzage in berichten" |
4 |
Klik op “Bewaren”. |
Wachtwoord wijzigen
Zo wijzigt u uw eigen wachtwoord:
Stap |
Handeling |
1 |
Klik in het menu Links op “Beheer” en dan op “Mijn gegevens”. |
2 |
Klik in de knoppenbalk op de knop “Verander mijn wachtwoord” . |
3 |
Voer uw oude wachtwoord in en twee keer uw nieuwe wachtwoord. |
4 |
Klik op “OK”. |
NB. Uw nieuwe wachtwoord moet minimaal uit 8 tekens bestaan en minimaal een Hoofdletter, een kleine letter en een cijfer bevatten.